using UnityEngine; /** * Skrypt * @Author: Mateusz Buturla */ [System.Serializable] public class Przedmiot{ public int m_id; public string m_nazwa; public string m_opis; public Texture2D m_ikona; public float m_iloscWStaku; public int m_maxIloscWStaku; public e_typPrzedmiotu m_typPrzedmiotu; public e_typUmiejetnosc m_typUmiejetnosc; public e_clasa m_clasa; public int m_minDMG; public int m_maxDMG; public int m_predkosc; public int m_sila; public int m_predkoscAtaku; public int m_pancerz; public int m_predkoscOdnawianiaZdrowia; public int m_predkoscOdnawianiaMany; public int m_dodatkoweZdrowie; public int m_dodatkowaMana; public Przedmiot() { } public Przedmiot(int id, string nazwa, string opis, float iloscWStaku, int maxIloscWStaku, e_typPrzedmiotu typPrzedmiotu, e_typUmiejetnosc typUmiejetnosc, int minDMG, int maxDMG, int predkosc, int sila, int predkoscAtaku, int pancerz, int predkoscOdnawianiaZdrowia, int predkoscOdnawianiaMany, int dodatkoweZdrowie, int dodatkoweMana, e_clasa klasa ) { m_id = id; m_nazwa = nazwa; m_opis = opis; m_ikona = Resources.Load("Ikony/" + m_nazwa); m_iloscWStaku = iloscWStaku; m_maxIloscWStaku = maxIloscWStaku; m_typPrzedmiotu = typPrzedmiotu; m_typUmiejetnosc = typUmiejetnosc; m_minDMG = minDMG; m_maxDMG = maxDMG; m_predkosc = predkosc; m_pancerz = pancerz; m_sila = sila; m_predkoscAtaku = predkoscAtaku; m_pancerz = pancerz; m_predkoscOdnawianiaZdrowia = predkoscOdnawianiaZdrowia; m_predkoscOdnawianiaMany = predkoscOdnawianiaMany; m_dodatkoweZdrowie = dodatkoweZdrowie; m_dodatkowaMana = dodatkoweMana; m_clasa = klasa; } } [System.Serializable] public enum e_typPrzedmiotu { Nic, Bron, Umiejetnosc, Zbroja, Pierscien, }